a

Van’da 3 İlçede Su Kesintisi: VASKİ’den Zorunlu Duyuru

VASKİ’DEN ZORUNLU SU KESİNTİSİ DUYURUSU

Van Su ve Kanalizasyon İdaresi (VASKİ), şehir genelinde önemli bir su kesintisi yaşanacağını duyurdu. Gürpınar ilçesi Bejingir kaynağından Van’a gelen 2000’lik içme suyu isale hattında Devlet Su İşleri (DSİ) 11. Bölge Müdürlüğü tarafından yapılacak bakım-onarım çalışmaları nedeniyle Edremit, İpekyolu ve Tuşba ilçelerinde iki gün boyunca su verilemeyecek.

48 kilometre uzunluğundaki hattın arızalarının giderilmesi ve idari su kayıplarının önlenmesi amacıyla yapılacak çalışmalar kapsamında, 12 Eylül 2025 Cuma günü saat 23.30’dan başlayarak 14 Eylül 2025 Pazar günü saat 23.30’a kadar üç ilçede planlı su kesintisi uygulanacak.

VASKİ yetkilileri, DSİ ile birlikte yürütülecek çalışmaların hızlı ve programlı bir şekilde tamamlanması için tüm önlemlerin alındığını belirtti. Çalışmaların tamamlanmasının ardından ilçelere yeniden su verileceği ifade edildi.

Kesinti süresince vatandaşların mağduriyet yaşamaması için 185 Çağrı Merkezi’nin 7/24 hizmet vereceği, ayrıca talep edilen bölgelere ve depolara tankerlerle su takviyesi yapılacağı bildirildi.

VASKİ, vatandaşların su kesintisine karşı önceden tedbirli olmaları gerektiğini hatırlatarak, çalışmaların kamu yararı için zorunlu olduğunu vurguladı.

YORUMLAR

s

En az 10 karakter gerekli

Sıradaki haber:

Van Büyükşehir Belediyesi Kaldırım İşgallerine Geçit Vermiyor

HIZLI YORUM YAP

Veri politikasındaki amaçlarla sınırlı ve mevzuata uygun şekilde çerez konumlandırmaktayız. Detaylar için veri politikamızı inceleyebilirsiniz.